FAQ
Bekijk hier veelgestelde vragen:
1. Hoe word ik deelnemer?
Neem contact op met Linda Zandink, accountmanager van Trigion via lzandink@trigion.nl of T 06 11 39 37 34.
2. Ik heb een wijziging ten aanzien van mijn contract/herinschaling, wat moet ik doen?
Neem contact op met Linda Zandink, accountmanager van Trigion via lzandink@trigion.nl of T 06 11 39 37 34.
3. Ik kom er niet uit met het aangifte doen, wie kan ik bellen?
Uw wijkagent.
4. Ik heb geen aansluiting op de meldkamer en heb inbraak, wie kan ik bellen?
De meldkamer van Trigion via 088 2981500
5. Ik heb een vraag over de factuur, wie kan ik bellen?
Mail de operationele stafafdeling van Trigion via OSA-MSASC@trigion.nl.
6. Het lukt niet om de koppeling met de alarm- of brandmeldinstallatie te realiseren, wie kan ik bellen?
Neem contact op met Paul Witsenburg via pwitsenburg@trigion.nl of 06 21223194.
7. Krijg ik als deelnemer korting op mijn verzekeringspremie?
Dat verschilt per verzekeraar. U dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met uw verzekeraar.